אחת השאיפות של כל יזם הוא למצוא משקיע כמה שיותר מהר.
מעבר לכספי ההשקעה שיוזרמו למיזם ויפיחו בו חיים, משקיע יכול לתרום מניסיונו ומקשריו – עניין שלא יסולא מפז.
אבל, כמו שאתם יודעים, לא קל לגייס משקיעים לסטארט-אפ, שכן משקיעים מקבלים מספר לא מבוטל של הצעות להשקעה, באופן שוטף.
אחד הכלים לשכנע משקיע להשקיע דווקא בסטארט-אפ שלכם הוא תוכנית עסקית.
בינינו, כול אחד יכול להכין תוכנית עסקית. אחרי הכול, הנייר סופג הכול. עם זאת, החוכמה היא להבליט בתוכנית העסקית את המידע שמשקיע מחפש ולהשתמש בנוסחאות בדוקות שיסייעו בהשגת התוצאה.
לקבלת ייעוץ ממומחה של בילדר גרופ, מלאו פרטיכם ושלחו אלינו.